Τρίτη, 1 Φεβρουαρίου 2011

2η Συνάντηση-Υγρο γυαλί

Αθήνα
2η Συνάντηση-Υγρό γυαλί









10 σχόλια:

  1. τέλεια!!
    να το ξανακανονίσετε!! για να σας έρθω και γω^^
    Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικές ιδέες, απο υπέροχη συνάντηση!
    Μπράβο κορίτσια πάντα τέτοια,και να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελπίζω να έρθω κι εγώ σε κάποια συνάντηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε κορίτσια!!Δέσποινα αυτό είναι σίγουρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτική ιδέα! Συγχαρητήρια! Το οργανωσες τέλεια!!!!! Καλή συνέχεια - καλή δύναμη και ... καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστιάννα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γειά σας! λοιπόν έχετε κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά μπράβο σας! θα ήθελα να ρωτήσω κάτι, υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου λύσει κάποιες απορίες που έχω για το υγρό γυαλί?? έχω φτιάξει κάποια πράγματα αλλά είμαι ακόμα καινούρια στο θέμα :) ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ίσως να ανεβάζουμε βήμα βήμα για το γυαλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες δημιουργίες και καταπληκτική ιδέα να ανεβάσετε βήμα-βήμα οδηγίες για όσες δεν μπορούμε να έρθουμε στα σεμινάρια.
    Συγχαρητήρια!
    brynderw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοριτσάκια όλα είναι τέλεια, πραγματικά αν μπορείτε ανεβάστε βήμα - βήμα για το υγρό γυαλί γιατί κοντεύω να τα καταστρέψω όλα...χα χα!!!!
    Please, μια απελπισμένη...χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή